epaka.pl jako jedna z największych platform wysyłkowych w Polsce oraz sieć ponad 300 punktów nadań i odbiorów przesyłek, pragnie poinformować Państwa o zmianach dotyczących wysyłki paczek na Ukrainę. Zmiana dotyczy przesyłek nadanych od dnia 24 lutego 2022r. do odwołania.
Ze względu na zaistniałą sytuację u naszych sąsiadów, zarówno my jak i przewoźnicy, z usług których mogą Państwo korzystać poprzez epaka.pl zdecydowaliśmy o wstrzymaniu usługi jaką jest wysyłka przesyłek na Ukrainę do odwołania.
Meest, czyli przewoźnik zajmujący się wysyłkami na Ukrainę również informuje o utrudnieniach: „Informujemy, że wszystkie przesyłki nadane w serwisie www.paczkadoukrainy.pl, które zostały wysłane do Ukrainy będziemy starali się bez zmian doręczać do odbiorców. Czas dostawy może być jednak wydłużony. O ewentualnych zmianach w działaniu naszych usług będziemy Państwa informować na bieżąco, w szczególności w dziale aktualności w naszym serwisie. Zapewniamy, że w przypadku gdy doręczenie przesyłek okaże się tymczasowo niemożliwe, zwrócimy Państwu pieniądze za usługę oraz, w późniejszym terminie, same przesyłki. Jeśli chcą Państwo, by wysłane przesyłki zostały do Państwa zwrócone, jest to możliwe, o ile przesyłki nie wyjechały jeszcze z magazynu Meest Polska w Dębicy do Ukrainy. W takim przypadku prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi klienta: info.poland@meest.com +48 22 113 40 54”
Podsumowując powyższe informacje, bardzo prosimy o weryfikację czy wybrany przewoźnik zrealizuje usługę wysyłki paczek na Ukrainę.
Informujemy również, że za pośrednictwem epaka.pl takie wysyłki aktualnie nie są możliwe. Prosimy o sprawdzanie aktualnych komunikatów na naszej stronie epaka.pl, śledzimy sytuację i będziemy informować Państwa na bieżąco.