Masz pytania? Skontaktuj się z nami! +48 666 999 392 bok@epaka.pl
Chcesz zamówić kuriera przez telefon? Zadzwoń pod nr: +48 732 480 000
Strona główna / Aktualności / Zmiana warunków pakowania opon w DPD

Zmiana warunków pakowania opon w DPD

2017-07-31

Od 1 września 2017r. sieć DPD zmienia warunki prawidłowego pakowania opon.
Zmiana spowodowana jest automatyzacją procesów operacyjnych i sortowniczych firmy.

Zgodnie z nową instrukcją dobrze zapakowana opona:
1. jest pakowana pojedynczo;
2. jest owinięta owijką (taśmą) - etykieta adresowa naklejona zgodnie z poniższym zdjęciem;
3. posiada etykietę adresową, która nie jest zakryta taśmą;
4. posiada kod kreskowy na rancie (tak jak na poniższym zdjęciu);
5. posiada etykietę przyklejoną w taki sposób, żeby nie powstawały jej zagięcia czy pofalowania, zwłaszcza w obszarze kodu kreskowego.

Całą instrukcję znajdziesz TUTAJ.

Wysłanie opon niepoprawnie zapakowanych może skutkować zawróceniem paczek do nadawcy i naliczeniem ceny za przesyłkę pierwotną oraz jej zwrot.

Opony zapakowane zgodnie z nową instrukcją obowiązującą od 1 września 2017r.

Poniżej prezentujemy przykłady źle zapakowanych opon, których firma DPD Polska nie przyjmuje do dystrybucji.

Realizacja i opieka techniczna: kokoma.pl - strony www
Informujemy, że ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. x