W trzeciej edycji konkursu organizowanego przez Google - YouTube Works Awards liczy się efektywność i kreatywność. W tym roku również epaka.pl została doceniona i otrzymała aż dwie nominacje. Czym jest nominacja do YouTube Works oraz w jakich kategoriach otrzymała nominację epaka.pl?
Konkurs YouTube Works Awards
Kreatywność oraz innowacyjność polskich reklam video od 3 lat jest nagradzana wyjątkową nagrodą Google. Prawie 30 specjalistów z branży marketingowej wybiera te najlepsze i najbardziej efektywne reklamy z pośród zgłoszeń w kilku kategoriach:
- "Unskippable" Creative, w której najważniejsza jest historia,
- Ingenious Insight, która stawia na przekaz,
- Action Driver gdzie liczy się akcja,
- Force for Good gdzie liczy się cel,
- The Underdog dla małych przedsiębiorców,
- Full Funnel Marketing on YouTube, która stawia na analitykę,
- Grand Prix gdzie liczy się społeczność.
Sama nominacja do YouTube Works Awards dla każdego przedsiębiorcy to wielkie wyróżnienie, ponieważ jest to grono popularnych i lubianych firm, takich jak: YES Biżuteria, Łowicz, ING Bank Śląski, czy McDonald's Polska.
Nominacja do YouTube Works Awards dla epaka.pl
Kampania #miejtozgłowy również została doceniona! Kreatywny pomysł na przedstawienie problemu, jakim jest wysłanie paczki otrzymał aż dwie nominacje w kategoriach: The Underdog oraz Full Funnel Marketing on YouTube. Jest to niezwykłe wyróżnienie ale marki oraz całego Zespołu. Kampania #miejstozgłowy zawalczy o nagrodę obok takich projektów jak:
- Jestem przyszłością – YES Biżuteria S.A.
- Nic Co Ludzkie Nie Jest Nam Obce – Fundacja Avalon
- OLX przedstawia: marzenia do wypożyczenia – Grupa OLX Sp. z o.o.
- BLIKOMANIA 2023 – BLIK, Polski Standard Płatności Sp. z o.o.
- W środowisku Pracuj.pl 2023 – Pracuj.pl
Już 12 marca odbędzie się finałowa gala YouTube Works Awards 2023, na której zostaną ogłoszeni zwycięzcy konkursu oraz zostaną wręczone statuetki.
Zobacz jeden ze spotów kampanii #miejtozgłowy