Od 1 września 2017r. sieć DPD zmienia warunki prawidłowego pakowania opon.
Zmiana spowodowana jest automatyzacją procesów operacyjnych i sortowniczych firmy.
Zgodnie z nową instrukcją dobrze zapakowana opona:
1. jest pakowana pojedynczo;
2. jest owinięta owijką (taśmą) - etykieta adresowa naklejona zgodnie z poniższym zdjęciem;
3. posiada etykietę adresową, która nie jest zakryta taśmą;
4. posiada kod kreskowy na rancie (tak jak na poniższym zdjęciu);
5. posiada etykietę przyklejoną w taki sposób, żeby nie powstawały jej zagięcia czy pofalowania, zwłaszcza w obszarze kodu kreskowego.
Całą instrukcję znajdziesz TUTAJ.
Wysłanie opon niepoprawnie zapakowanych może skutkować zawróceniem paczek do nadawcy i naliczeniem ceny za przesyłkę pierwotną oraz jej zwrot.
Opony zapakowane zgodnie z nową instrukcją obowiązującą od 1 września 2017r.
Poniżej prezentujemy przykłady źle zapakowanych opon, których firma DPD Polska nie przyjmuje do dystrybucji.