Tani kurier epaka.pl Blog kurierski Aktualności Zmiana warunków pakowania opon w DPD

Zmiana warunków pakowania opon w DPD

...

Zmiana warunków pakowania opon w DPD

Redakcja epaka.pl   •   31.07.2017   •   1 min czytania

Od 1 września 2017r. sieć DPD zmienia warunki prawidłowego pakowania opon.
Zmiana spowodowana jest automatyzacją procesów operacyjnych i sortowniczych firmy.

Zgodnie z nową instrukcją dobrze zapakowana opona:
1. jest pakowana pojedynczo;
2. jest owinięta owijką (taśmą) - etykieta adresowa naklejona zgodnie z poniższym zdjęciem;
3. posiada etykietę adresową, która nie jest zakryta taśmą;
4. posiada kod kreskowy na rancie (tak jak na poniższym zdjęciu);
5. posiada etykietę przyklejoną w taki sposób, żeby nie powstawały jej zagięcia czy pofalowania, zwłaszcza w obszarze kodu kreskowego.

Całą instrukcję znajdziesz TUTAJ.

Wysłanie opon niepoprawnie zapakowanych może skutkować zawróceniem paczek do nadawcy i naliczeniem ceny za przesyłkę pierwotną oraz jej zwrot.

Opony zapakowane zgodnie z nową instrukcją obowiązującą od 1 września 2017r.

Poniżej prezentujemy przykłady źle zapakowanych opon, których firma DPD Polska nie przyjmuje do dystrybucji.

Udostępnij:
Pomocny wpis?

Zapisz się teraz do naszego newslettera i otrzymuj
nowości i promocje jako pierwszy!
Wypełnij to pole
Zaznacz zgodę

Pobierz aplikacje mobilną epaka.pl

epaka.pl umożliwia swoim klientom jeszcze szybsze zamówienie kuriera i nadanie paczki z dowolnego miejsca. Dzięki tej aplikacji w prosty sposób wyślesz swoją przesyłkę i maksymalnie zaoszczędzisz swój czas.

Prosty formularz nadawania

Łatwy wgląd do historii przesyłek

Przejrzysta porównywarka ofert najpopularniejszych firm kurierskich

Szybki dostęp do ustawień konta użytkownika

Bieżące śledzenie przesyłek

Bądź na bieżąco. Zapisz się do Naszego Newslettera.
Wypełnij to pole
Zaznacz zgodę