Dzięki rozwojowi technologii, Internetu i wielu przydatnym funkcjom dostępnym zarówno za pośrednictwem stron internetowych, jak i wygodnych aplikacji, własny biznes można dziś prowadzić komfortowo i skutecznie. Dzięki wielu możliwościom współpracy i systemom automatycznie informującym kontrahentów obsługa sklepów, firm czy przedsiębiorstw jest sprawna, uporządkowana i dopasowana do posiadanych warunków. Jedną z form znacznie ułatwiających prowadzenie biznesu i pozwalającą na rozwój przedsiębiorstwa jest outsourcing.
Współczesny klient – co jest dla niego ważne?
Dla każdego klienta niezmiennie ważna jest jakość poszukiwanych produktów oraz usług, ich funkcjonalność, innowacyjność, a także marka i klarowność opisu. Często też kluczowe dla decyzji o zakupie są opinie dotychczasowych klientów, rankingi i oceny niezależnych źródeł informacji. Jednak w wielu przypadkach jedną z priorytetowych dziś kwestii jest forma dostawy, właściwe zabezpieczenie przedmiotu i przede wszystkim czas, w jakim dany produkt dotrze pod adres nabywcy.
Internet umożliwia dostęp do niemal nieskończonej liczby ofert. Poszczególne sklepy i firmy prześcigają się w reklamach podobnych towarów, dlatego o decyzji zakupowej często decydują czynniki takie jak szybkość wysyłki i dostarczenia paczki. Osoby prowadzące firmy i sklepy nie zawsze są jednak w stanie kompleksowo obsługiwać sprzedaż i jednocześnie natychmiastowo pakować oraz wysyłać zakupione przez klientów towary. Doskonałym rozwiązaniem tego problemu może być outsourcing.
Czym jest outsourcing i jakie są jego zalety?
Outsourcing jest jednym z najważniejszych rodzajów współpracy w prowadzeniu współczesnego biznesu. To umowa polegająca na stałym zleceniu różnych procesów i zadań firmom zewnętrznym, które specjalizują się w danych działaniach. Dzięki temu zostają wykonane profesjonalnie i na najwyższym poziomie, z udziałem najlepszych specjalistów w danych dziedzinach.
Outsourcing może dotyczyć różnych zadań i kwestii związanych z prowadzeniem firmy. Obejmuje często szkolenia, prowadzenie księgowości, działania reklamowe i marketingowe, wsparcie specjalistyczne, zarządzanie konkretnymi projektami, rekrutację, logistykę, zaopatrzenie czy analizę konkurencji.
Korzystanie ze współpracy na zasadzie outsourcingu pozwala zwiększyć grono odbiorców i potencjalnych klientów, wpływa na profesjonalny rozwój firmy, sprzyja powiększaniu przychodów, ale też pozwala odciążyć właściciela i najbliższych współpracowników. Dzięki wykonywaniu poszczególnych zadań przez specjalistów prowadzenie własnego biznesu staje się skuteczniejsze, bezpieczniejsze i zdecydowanie mniej stresujące. To również oszczędność kosztów oraz znacznie mniej formalności w związku z prowadzeniem firmy.
Outsourcing i InPost – klucz do sukcesu
Doskonałym przykładem działań outsourcingowych jest InPost Fulfillment. Firma w ramach współpracy ze sklepami i przedsiębiorstwami oferuje magazynowanie towaru, pakowanie zamówień oraz ich dodatkowe customizacje gwarantując jednocześnie bardzo późny cut off time (godzina 20.00) oraz ekspresową wysyłkę na adres klienta lub do Paczkomat. Taka współpraca pozwala Klientom InPost Fulfillment na zamianę kosztów stałych na koszty zmienne i wygenerowanie oszczędności związanych z kosztami utrzymania i wyposażenia magazynu, zatrudniania pracowników oraz inwestycji w innowacyjne rozwiązania . Klienci InPost Fulfilment nie martwią się wysyłką zamówień, a zaoszczędzony czas poświęcają na rozwój swojego biznesu.
W ramach InPost Fulfillment, każdy z Klientów jest zintegrowany z systemem zarządzającym magazynem oraz przesyłkami, który komunikuje natychmiastowe powiadomienia o dokonanym zakupie, stanach magazynowych, statusie wysyłki oraz pozostałych kluczowych informacjach. Dzięki temu możliwe jest ekspresowe spakowanie przedmiotu oraz nadanie go jeszcze tego samego dnia – nawet jeśli zakup zostanie dokonany w godzinach popołudniowych. Korzystne ceny wysyłki oferowane sprzedawcy przez InPost powodują, że klient najczęściej korzysta właśnie z tego typu dostawy. Przesyłkę otrzymuje więc najczęściej już następnego dnia.
InPost chętnie podejmuje współpracę z firmami o różnej wielkości. W każdym przypadku jest to korzyść finansowa, ponieważ opłata za usługę jest naliczana za każdy proces i ilość sztuk na stanie magazynowym oraz ilość zamówień co w praktyce przekłada się na dużo niższe koszty logistyki. Dzięki doświadczeniu InPost Fulfillment, każdy z Klientów ma gwarancje, że jego zmówienie zostanie prawidłowo i bezpiecznie spakowane i dostarczone do odbiorcy na czas, nawet w okresach wzmożonej sprzedaży takich jak Święta czy Black Friday.
Jeśli zależy Ci na wydajniejszej logistyce, sprawdź co możesz zyskać z InPost Fulfillment >>
epaka.pl Biznes – korzystna współpraca dla małych i średnich firm
Jeśli zastanawiasz się, jak zwiększyć dochody swojej firmy bez nakładów finansowych, rozbudowy czy dodatkowych inwestycji, a jednocześnie doceniasz ogromny potencjał zasady, na jakiej działa outsourcing, idealnym rozwiązaniem będzie epaka.pl biznes.
Usługa dostępna dla przedsiębiorców pozwala na zminimalizowanie kosztów wysyłki zakupionych produktów przez Klienta. Jest to możliwe dzięki pakietom, które są dostosowane do potrzeb przedsiębiorstwa.
epaka.pl biznes to nadawanie przesyłek na prostych zasadach – im więcej wysyłasz tym mniej płacisz. Możesz również łatwo zintegrować panel do nadawania przesyłek z popularnymi systemami do zarządzania treścią takimi jak WordPress czy PrestaShop.
Dowiedz się więcej o usłudze epaka.pl biznes >>
epaka.pl – bezpieczne, szybkie i tanie przesyłki na co dzień
Osoby posiadające własny biznes często korzystają z usług kurierskich. W ramach epaka.pl możesz więc nadać przesyłkę w prosty i szybki sposób z opcją odebrania jej przez kuriera lub dostarczenia samodzielnie do jednego z wielu Punktów Partnerskich znajdujących się na terenie całego kraju.
Dzięki przejrzystemu formularzowi nadania dostępnemu na stronie epaka.pl lub w aplikacji mobilnej, w kilka chwil uzupełnisz niezbędne dane oraz wybierzesz najkorzystniejszą opcję wysyłki za pośrednictwem niemal wszystkich cieszących się uznaniem firm kurierskich działających w Polsce.