Dla Państw wygody uruchomiliśmy możliwość zwrotu pobrania na saldo konta, które z kolei pozwala na płatności za nasze usługi. Możliwość ta dedykowana jest wszystkim klientom zalogowanym.
Pobrania będą zwracane w ciągu 1 dnia roboczego od doręczenia przesyłki. Na kwotę pobrania będzie wystawiana faktura z kompensatą.
Dodatkowo rozbudowaliśmy cały system pobrań, który daje możliwość zarządzania wypłatami.
Domyślnie każdy zalogowany klient ma opcję codziennych wypłat, ale może je również zmienić wybierając wypłatę:
- codzienną (opcja domyślna);
- w każdy czwartek;
- w ostatni dzień miesiąca;
- we wskazanych dniach;
- na żądanie.
Wybierając opcję we wskazanych dniach klient będzie mógł wskazać konkretne dni w jakie chce aby zwroty były wykonywane:
Wypłaty są realizowane w dni robocze. W przypadku gdy klient wybierze dzień, który będzie dniem wolnym, wypłata będzie wykonana w kolejnym dniu roboczym.
Opcję można zmienić w dwóch miejscach:
1. Twoje konto => Twoje dane - pod danymi adresowymi
2. Twoje konto => Twoje pobrania
W zakładce Twoje pobrania klient ma możliwość obserwowania wszystkich swoich przesyłek pobraniowych tych, których zwroty były wykonane lub są zaplanowane.
System będzie pokazywał też podsumowanie kwot:
Kwota pobrań oczekujących: 0,00 zł
Pobrania z wyznaczonym terminem zwrotu, który jeszcze nie minął.
Kwota pobrań dostępnych do wypłaty: 0,00 zł
Pobrania z wyznaczonym terminem zwrotu, który minął, a pobranie nie zostało wypłacone. Dotyczy sytuacji gdy klient ma ustawione wypłaty w wybranych dniach, które nie minęły lub opcję wypłat na żądanie.
Kwota pobrań zleconych do wypłaty: 0,00 zł
Kwota z pobrań, które są przez klienta zlecone do wypłaty.
Wypłaty zlecane do godziny 14 są wykonywane tego samego dnia, natomiast wypłaty zlecane po 14 przechodzą na kolejny dzień.
Jeżeli klient wyłączy na swoim koncie opcję wypłat pobrań we wskazane dni lub na żądanie to po osiągnięciu terminu planowanego zwrotu pobrania, zgodnie z wybraną usługą na etapie składania zlecenia, będzie mógł ręcznie wybrać opcję, wypłaty danego pobrania lub będzie mógł wpłacić te pieniądze na saldo.
Dodatkowo stworzyliśmy widok historii wypłat gdzie system pokaże wypłaty pobrań z podziałem na dni i nr kont. Do każdej takiej wypłaty klient może wygenerować zestawienie.
Jak otrzymać zwrot pobrania na saldo?
Jak mogę zmienić częstotliwość zwrotu pobrań?