Jak śledzić przesyłkę?
Aby śledzić swoje paczki, możesz skorzystać z aplikacji mobilnych, coraz częściej udostępnianych przez firmy kurierskie. Taką aplikację jest np. DPD Mobile, DHL Express Mobile czy InPost Mobile.
Niestety ogólne informacje dotyczące paczki obejmują zazwyczaj numer przesyłki oraz datę i godzinę ostatniego zdarzenia, przy czym informacje te podane są w sposób ogólny, np. “Wysłano z centrali” albo “Wydano do doręczenia”. W ten sposób trudno ustalić jednoznacznie, co dzieje się z zamówionym towarem.
Sprawdź telefon do kuriera łatwo dzięki serwisowi epaka.pl
Znacznie wygodniejszym rozwiązaniem jest skorzystanie bezpośrednio z telefonu do kuriera. W ten sposób ustalasz bezpośrednio u źródła przybliżoną godzinę doręczenia. Aby skontaktować się z doręczyciele czasami trzeba się trochę naszukać, dlatego przygotowaliśmy dla Ciebie krótkie podsumowanie najważniejszych informacji.
InPost telefon do kuriera
Nowoczesny kurier InPost oferuje wiele możliwości znalezienia numeru telefonu przewoźnika. Niezbędne informacje znajdziesz bezpośrednio w aplikacji w szczegółach zamówienia, możesz też skorzystać z komunikatora WhatsApp lub chatbota dostępnego na stronie spedytora.
W dniu doręczenia odbiorca otrzymuje SMS lub e-mail (albo oba typy wiadomości), w których znajduje się numer telefonu do kuriera. Zawsze możesz też skorzystać z ogólnej infolinii, aby skontaktować się z firmą.
DPD telefon do kuriera
Francuski kurier DPD umożliwia kontakt z kurierem, ale wszystkie szczegóły trzeba znaleźć za pośrednictwem strony internetowej. W tym celu należy wejść w panel klienta, a następnie wpisać numer przypisany do przesyłki. Po wyszukaniu zlecenia w systemie należy dodatkowo wprowadzić kod pocztowy oraz zatwierdzić wybór, zatwierdzając zabezpieczenie typu reCAPTCHA (popularny kod z obrazka, którego nie da się odczytać oprogramowaniem OCR). Jeżeli kod został wprowadzony prawidłowo, powinieneś otrzymać numer telefonu do kuriera DPD.
DHL telefon do kuriera
W przypadku kuriera DHL nie ma niestety możliwości uzyskania numeru telefonu do kuriera bezpośrednio. Użytkownik może skorzystać z infolinii dla usługi DHL Parcel dostępnej pod numerem +48 42 6 345 345. Kontakt jest dokładnie taki sam dla osób fizycznych oraz firm. Stan przesyłek można też sprawdzić drogą mailową poprzez wysłanie wiadomości. Dzwoniąc na infolinię, należy przygotować numer paczki, ponieważ bez identyfikacji osoba po drugiej stronie linii nie udostępni numeru do przewoźnika.
UPS telefon do kuriera
Amerykański kurier UPS na swojej stronie udostępnia kontakt z wirtualnym asystentem, który może udzielić niezbędnych informacji po wprowadzeniu numeru paczki. Aby sprawdzić numer telefonu do kuriera, należy skontaktować się z pracownikiem firmy przez infolinię dostępną pod numerem wsparcia telefonicznego - +48 22 489 48 77.
Fedex telefon do kuriera
Amerykański kurier FedEx oferuje wsparcie wirtualnego asystenta, ale niezależnie od tego umożliwia kontakt z zespołem pracowników na kilka sposobów. Od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00-18:00 dostępny jest czat na żywo w wariancie krajowym lub międzynarodowym. Możesz też wypełnić formularz kontaktowy. Infolinia dostępna jest pod numerem 801 002 800 oraz 22 211 80 00. Pamiętaj jednak, że konsultanci nie udostępniają numeru telefonu do kuriera, chyba że płatnik wybrał dodatkową usługę “Telefon do kuriera” podczas nadawania przesyłki.
Orlen Paczka telefon do kuriera
W przypadku kuriera Orlen Paczka kontakt z infolinią jest możliwy przez następujące numery telefonów:
- 22 33 33 999;
- 801 167 536 (informacje dotyczące aplikacji mobilnej);
- 502 167 536 (informacje dotyczące aplikacji mobilnej).
Numer do kuriera możesz spróbować uzyskać również przez adres mailowy. Należy jednak przygotować numer zlecenia w celu identyfikacji.
GLS telefon do kuriera
Holenderski kurier GLS udostępnia formularz kontaktowy oraz infolinię czynną od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-19:00 oraz w soboty od 7:00 do 15:00. Numer infolinii to +48 46 814 82 20. Możesz też po prostu wysłać maila na podany adres z zapytaniem, co dzieje się z Twoją paczką.
Raben telefon do kuriera
W przypadku kuriera Raben na stronie dostępne jest śledzenie przesyłki oraz możliwość wysłania zapytania przez formularz kontaktowy.
Geis Parcel telefon do kuriera
Firma Geis Parcel udostępnia na swojej stronie ogólną infolinię (+48 22 267 96 00), a także adres mailowy do kontaktu. Ciekawostką są numery telefonów podane do poszczególnych działów, np. transportu całopojazdowego, logistyki kontraktowej czy transportu lotniczego i morskiego.
Niezależnie od tego, kurier której firmy doręcza Twoje przesyłki pamiętaj, że przez infolinię skontaktujesz się z firmą od poniedziałku do soboty, przy czym w wydłużonych godzinach pracy działają one wyłącznie w dni powszechnie - np. UPS oferuje wsparcie telefoniczne od 7:30 do 20:00 od poniedziałku do piątku, ale tylko od 8:00 do 16:00 w soboty. W niedzielę, a także dzień wolny od pracy nie uzyskasz informacji na temat statusu przesyłki, ale wtedy nie kursują też kurierzy.