DPD, czyli Dynamic Parcel Dystribution to jedno z najbardziej rozpoznawalnych przedsiębiorstw spedycyjnych w Europie,obejmujące swoim zasięgiem prawie 32 tys. punktów na Starym Kontynencie i dostarczające paczki do 220 krajów na całym świecie. W Polsce firma działa od blisko trzydziestu lat i zatrudnia blisko 50 tys. osób. Obecnie przedsiębiorstwo oferuje usługi spedycyjne o zasięgu międzynarodowym i posiada dostęp do sieci logistycznej, która obejmuje ponad 30 krajów europejskich. DPD Polska to ponad 2 tys. punktów w mniejszych i większych miastach, które oferują szerokie spektrum usług kurierskich na wysokim poziomie. Głównym celem firmy jest ułatwienie dostępu do punktów nadawania i odbioru paczek zarówno krajowych, jak również międzynarodowych. Każda opcja w wersji standardowej obejmuje ubezpieczenie zawartości do 1000 złotych i wygodny system zwrotu paczek. DPD Polska oferuje również możliwość nadania przesyłki pobraniowej oraz możliwość indywidualnej wyceny i nadania paczki za pomocą systemu internetowego. Przesyłki są nadawane bezpośrednio pod wskazany adres lub do dowolnie wybranego punktu zlokalizowanego najbliżej miejsca odbioru.
Jak na prawdziwego potentata w branży spedycyjnej, DPD posiada również indywidualną ofertę dla klienta biznesowego, która zawiera kompleksowe rozwiązania dotyczące zarówno przesyłek krajowych, jak również zagranicznych. Interesująca jest również oferta skierowana do małych firm, która zakłada m.in. stałą kwotę abonamentu i niezmienne warunki przez cały okres trwania umowy. Ponadto jako przedsiębiorca masz stałą kontrolę na powierzonymi firmie przesyłkami i możesz je w każdej chwili przekierowywać. Znacznym ułatwieniem jest również możliwość zamówienia kuriera za pomocą strony internetowej - doskonała opcja nie wymagająca wychodzenia z biura oraz śledzenie statusu nadanej przesyłki on-line.