Firma UPS to jedna z najbardziej rozpoznawalnych firm kurierskich na polskim rynku. Szeroki wachlarz jej usług jest skierowany do trzech segmentów klientów - średnich i dużych przedsiębiorstw, małych firm oraz klientów indywidualnych. UPS Polska posiada w ofercie również usługi dedykowane konkretnym branżom, m.in. wsparcie logistyczne sektora medycznego, dystrybucja przemysłowa, wsparcie sklepów internetowych oraz optymalizacja łańcucha dostaw w transporcie lotniczym. Usługi wysyłkowe skierowane do wszystkich grup klientów dzielą się na kilka etapów. Pierwszy z nich to wysyłka - UPS oferuje w tym zakresie nadawanie paczek krajowych i zagranicznych. Kolejnym praktycznym rozwiązaniem jest możliwość monitorowania łańcucha dostaw na każdym jego etapie, co znacznie usprawnia proces dystrybucji i kontaktu z klientami. Firma zadbała również o łatwy dostęp do rozliczeń - za pomocą platformy internetowej nadawcy mogą wyświetlać i zarządzać fakturami w trybie online.
UPS Polska to również szereg praktycznych i wygodnych rozwiązań dla mniejszych i większych przedsiębiorców. Firma bierze aktywny udział w handlu międzynarodowym, również w wersji elektronicznej - nadawcy mogą swobodnie zarządzać dystrybucją przesyłek krajowych i zagranicznych. UPS w tym zakresie oferuje przede wszystkim: różne opcje doręczeń, monitorowanie dostaw i zwrotów, możliwość wyboru miejsca i czasu doręczenia przesyłki oraz zarządzanie kosztami paczki online. Oferta obejmuje również rozwiązania z branży IT, które znacząco usprawniają procesy dystrybucji i informacji w firmie - przedsiębiorstw daje swoim klientom biznesowym możliwość zintegrowania systemów UPS z witrynami firmowymi. Ważnym punktem działalności marki jest również logistyka kontraktowa - usługa obejmuje m.in. magazynowanie, obsługę zwrotów oraz opcje transportu ekspresowego, w tym obsługę przesyłek o różnych gabarytach.