Od teraz w serwisie epaka.pl możesz uzyskać odpowiedzi na nurtujące cię pytania o każdej porze dnia i nocy! Na naszej stronie dostępny jest wirtualny ekspert wspomagany przez Sztuczną Inteligencję, z którym można się porozumieć poprzez czat. Dostępny jest dwadzieścia cztery godziny na dobę przez siedem dni w tygodniu. Jeśli chcesz wiedzieć, w jakich sytuacjach warto skorzystać z pomocy wirtualnego eksperta, a kiedy niezbędny będzie kontakt z pracownikiem Biura Obsługi Klienta, koniecznie przeczytaj nasz dzisiejszy artykuł!
Z tego tekstu dowiesz się między innymi:
- w jakich sprawach może pomóc ci wirtualny ekspert epaka.pl,
- jakie są największe zalety rozmowy z wirtualnym ekspertem wspomaganym przez Sztuczną Inteligencję,
- co zrobić, gdy czat nie zna odpowiedzi na zadane pytanie.
Wirtualny ekspert na czacie epaka.pl – jak to działa?
Platforma pośrednictwa kurierskiego epaka.pl wciąż się rozwija i wprowadza udoskonalenia do swojej oferty, żeby móc spełniać oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów. Dotyczy to również strony internetowej. Nowy, bardziej intuicyjny formularz składania zlecenia wysyłki to jedna z nowości, które zasiliły serwis w ostatnich miesiącach. Inną jest właśnie wprowadzenie wirtualnego eksperta. Czat wspomagany przez Sztuczną Inteligencję (AI) dostępny jest na stronie epaka.pl po kliknięciu w czerwony symbol z białym dymkiem w prawym dolnym rogu ekranu.
Po kliknięciu we wspomniany symbol, pojawi się wyskakujące okienko z kilkoma możliwościami do wyboru. Wybierz jedną z dostępnych opcji:
- „Wyślij do nas wiadomość”,
- „Śledzenie przesyłki”,
- „Poszukaj pomocy”,
- „Jak nadać przesyłkę?”.
Żeby porozmawiać z wirtualnym ekspertem, wybierz pierwszą opcję („Wyślij do nas wiadomość”), która przekieruje cię do czatu, za pośrednictwem którego będziesz mógł porozmawiać z botem opartym na Sztucznej Inteligencji.
Wirtualny ekspert ze Sztuczną Inteligencją bazuje na historii korzystania z pomocy technicznej
Pan Paczka, tak nazywa się nasz bot, jest przystosowany do pomagania klientom epaka.pl – automatycznie odpowiada na pytania, bazując na historii korzystania z pomocy technicznej. Wystarczy, że zapytasz o cokolwiek, co cię interesuje w temacie paczek i branży kurierskiej, a czat szybko znajdzie właściwą odpowiedź. Na czacie uzyskasz odpowiedzi na popularne pytania (jak przygotować paczkę do wysyłki, jakie są dostępne metody płatności, jakie informacje musisz mieć, żeby wypełnić formularz zlecenia nadania przesyłki), ale nie bój się pytać o bardziej skomplikowane sprawy, które wymagają szczegółowej wiedzy, takie jak reklamacje czy weryfikacje. Nasz bot Pan Paczka cały czas się uczy i każdego dnia staje się coraz bardziej samowystarczalny. Codziennie jest nasycany nowymi, sprawdzonymi treściami, dzięki czemu ryzyko błędu jest ograniczane do minimum.
Wirtualny ekspert ze Sztuczną Inteligencją nie wyklucza kontaktu z człowiekiem
Mimo że wirtualny ekspert to rozwiązanie szybkie i wygodne, to jednocześnie warto podkreślić, że w każdej chwili możesz się z nami skontaktować w tradycyjny sposób:
- mailowo – pisząc na adres bok@epaka.pl,
- telefonicznie – dzwoniąc pod numer 22 250 89 10,
- poprzez prywatną wiadomość wysłaną na profil epaka.pl na Facebooku.
Biuro Obsługi Klienta działa od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00.
Jeśli zdarzy się tak, że nasz wirtualny ekspert nie będzie znał odpowiedzi na zadane przez ciebie pytanie, to połączy cię z konsultantem, z którym będziesz również mógł porozmawiać na czacie – oczywiście nastąpi to w godzinach pracy Biura Obsługi Klienta. Jeśli taka sytuacja będzie miała miejsce w weekend lub w tygodniu po godzinie 17:00, to konsultant odpisze rano następnego dnia roboczego po dotarciu do pracy.
Sprawy, których nie załatwisz korzystając z wirtualnego eksperta
Są oczywiście takie tematy, w których konieczny będzie kontakt z naszym konsultantem, bo w niektórych przypadkach pewne sprawy nie mogą być załatwiane przez Pana Paczkę. Korzystając z naszego czata wspomaganego Sztuczną Inteligencją, nie zmienisz danych w zleceniu (na przykład, gdy opłaciłeś zlecenie nadania paczki, ale wpisałeś błędne dane adresata) ani nie anulujesz wysłanej paczki. W tych sprawach pomoże tylko drugi człowiek. Oczywiście, jeśli zwrócisz się z problemem tego typu do Pana Paczki, to powie ci on, co zrobić, ale nie zrobi tego za ciebie. Skieruje cię do odpowiedniego konsultanta, z którym możesz kontynuować rozmowę w tym samym miejscu, w którym rozmawiałeś z naszym botem – bez konieczności dzwonienia lub wysyłania dodatkowych wiadomości e-mail, co również pozwala zaoszczędzić czas.
Wirtualny ekspert epaka.pl to wygodna alternatywa bez konieczności czekania
O ile Biuro Obsługi Klienta – infolinia pod którą można zadzwonić, jak i adres e-mail, na który można wysłać wiadomość – działają w określonych godzinach (od poniedziałku do piątku, od 9:00 do 17:00), tak wirtualny ekspert może pomóc ci przez dwadzieścia cztery godziny nad obę. Również w godzinach, gdy pracownicy Biura Obsługi Klienta nie są już dostępni, czyli na przykład w weekend lub w tygodniu po godzinie 17:00.
To wygodna alternatywa dla klasycznego kontaktu z pracownikiem infolinii, która pozwala rozwiązać bieżące problemy bez konieczności oczekiwania na dostępnego konsultanta. Dzięki nasycaniu naszego bota wartościowymi i sprawdzonymi treściami każdego dnia, w większości przypadków przekaże ci on wyczerpujące informacje, które rozwiążą twój problem. Nie będziesz więc już musiał dzwonić na infolinię ani czekać na odpowiedź e-mail naszego zespołu z Biura Obsługi Klienta. Wszystko to sprawia, że twoja paczka może zostać wysłana szybciej, a tym samym szybciej dotrze też do adresata. Skorzystaj z dostępnego na naszej stronie czatu i napisz, jakie masz wątpliwości odnośnie nadania swojej przesyłki – Pan Paczka w mgnieniu oka odpowie na wszystkie pytania!