Czasami znajdziemy się w podbramkowej sytuacji i zostajemy zmuszeni anulować nasze zlecenie. Źle wpisaliśmy dane, klient zrezygnował z zakupu, bądź też, w międzyczasie, znaleźliśmy lepszą ofertę. Niezależnie od powodu, dla którego rezygnujemy ze zlecenia, w firmie epaka.pl możesz to zrobić bez dodatkowych kosztów czy wyjaśnień. Jako nowoczesna i interaktywna platforma epaka.pl oferujemy możliwość anulowania opłaconego zamówienia, służąc pomocą w całym procesie - szybkim i bezproblemowym. Poznaj szczegóły anulowania zlecenia i dowiedz się jak to zrobić z naszym słowniczkiem pojęć!
W celu anulowania zlecenia wystarczy, po wcześniejszym zalogowaniu się, wejść na swoje konto w serwisie epaka.pl i przejść do zakładki “Zlecenia”. Przy każdym zleceniu widniała będzie opcja “Anuluj”. Wystarczy, że na nią klikniemy, tym samym anulując interesujące nas zlecenie. Pamiętaj, anulować można tylko te zlecenia, które nie są w realizacji, ani nie zostały jeszcze opłacone. Nieopłacone zlecenie rozpoznawane jest przez system jako nieukończone.
Jeśli jednak nie posiadasz na naszej platformie konta, radzimy wysłać wiadomość e-mail do naszego działu obsługi, informując w nim o chęci anulowania zlecenia. Nasi pracownicy zareagują natychmiastowo i anulują Twoje zlecenie. Będą także pomocni w trakcie ponownej jego realizacji i odpowiedzą na wszelkie dodatkowe pytania. Z chęcią rozwiążemy każdy problem i pomożemy na każdym etapie realizacji zamówienia, w tym także jego anulowania. Anulowanie jest darmowe i nie wiąże się jakimikolwiek sankcjami, zatem zapraszamy do kontaktu także osoby bez założonego konta!
Niektórzy klienci sklepów online - i to już po opłaceniu zamówienia - mogą zrezygnować z wysyłki i żądać zwrotu wpłaconych pieniędzy. Okazuje się wówczas, że znaleźli dany towar taniej lub chcą dokonać zakupu w innym sklepie. Konsument ma do tego prawo, które dobry sprzedawca powinien respektować. By nie narażać się na niepotrzebne koszty wysyłki, warto od razu anulować zlecenie i odzyskać wpłacone na konto epaka.pl fundusze. Zwrócimy je na Twoje konto i będą mogły być wykorzystane ponownie. Jako jedyni oferujemy taką możliwość w tak przejrzystej i łatwej w obsłudze formie, z którą każdy klient sobie poradzi.
Może się jednak zdarzyć, że źle wpisane dane lub pomyłkę w wyborze opcji dodatkowej zauważymy dopiero po zamówieniu usługi. Jeśli zależy nam na czasie, to zamiast pisać do naszych działów z prośbą o zmianę zamówienia, warto je anulować i stworzyć nowe. Nie będziemy tracić czasu i będziemy w stanie kontynuować nasze działania mimo anulowania zamówienia. To doskonałe rozwiązanie, z którego warto skorzystać. W przypadku dodatkowych pytań zachęcamy do kontaktu z naszym biurem obsługi klienta telefonicznie, bądź pocztą elektroniczną.
epaka.pl umożliwia swoim klientom jeszcze szybsze zamówienie kuriera i nadanie paczki z dowolnego miejsca. Dzięki tej aplikacji w prosty sposób wyślesz swoją przesyłkę i maksymalnie zaoszczędzisz swój czas.
Prosty formularz nadawania
Łatwy wgląd do historii przesyłek
Przejrzysta porównywarka ofert najpopularniejszych firm kurierskich
Szybki dostęp do ustawień konta użytkownika
Bieżące śledzenie przesyłek