Błędny adres

Błędny adres

W przypadku wysłania przesyłki na błędny adres należy zgłosić jej przeadresowanie wysyłając maila na adres bok@epaka.pl z podanie numer przesyłki o którą chodzi.

Błędny adres

Każdego dnia wiele przesyłek jest realizowanych przez firmy kurierskie na całym świecie. Na staranne realizowanie każdego zamówienia wpływa wiele czynników, między innymi wybór przewoźnika, dokładne pakowanie wysyłanego przedmiotu, sposób złożenia zlecenia oraz skrupulatność w podawaniu danych. Dzięki naszej platformie wysyłkowej, formalności zostały ograniczone do minimum, a Ty możesz nadać paczkę, którą nasi kurierzy podejmą i dostarczą pod każdy adres, zarówno na terenie kraju, jak i poza nim. Jednak by wszystko przebiegło zgodnie z planem, musisz podać poprawne dane dotyczące samej przesyłki, jak i adres odbiorcy. Bez tych informacji, dostarczenie przesyłki nie będzie możliwe. Jednak co dzieje się w przypadku podania błędnego adresu? Koniecznie poznaj koniecznie odpowiedź, konsultując się z naszym słowniczkiem pojęć, by być przygotowanym na taką ewentualność.

Błędy adres - i co dalej?

Nasza platforma wysyłkowa epaka.pl działa szybko i niezawodnie. Jeśli zatem zdarzy Ci się wysłać przesyłkę na błędny adres, należy jak najszybciej zgłosić ten fakt do naszego biura obsługi klienta wysyłając e-mail na adres bok@epaka.pl, podając numer przesyłki, której problem dotyczy. Co ważne, wiadomość powinna zostać wysłana z adresu e-mail, na który założone zostało konto w serwisie epaka.pl lub z adresu podanego w zleceniu. Pozwoli to na szybką identyfikację klienta, a tym samym na szybką pomoc w zaradzeniu zaistniałej sytuacji. Warto pamiętać, że usługa zmiany adresu w trakcie realizacji zamówienia jest dodatkowo płatna, a jej koszt wynosi tyle, co opłata za zlecenie podstawowe.

Jeśli jesteś naszym zarejestrowanym klientem i posiadasz konto na naszej platformie, to w przypadku podania nieprawidłowego adresu odbiorcy możesz samodzielnie zmienić te dane logując się do platformy. Jest to możliwe w przypadku, gdy zamówienie nie zostało jeszcze wysłane. Wystarczy je anulować oraz złożyć od razu nowe zlecenie z poprawnym adresem. Procedura będzie taka jak uprzednio, a więc po wypełnieniu formularza zlecenia otrzymasz e-mail z poprawną etykietą do wydrukowania. Pamiętaj zatem, by na paczkę nakleić etykietę z właściwym adresem, a błędną wyrzucić. W przypadku braku konta skontaktuj się z nami i poinformuj nas, jaki adres podałeś w zleceniu (pozwoli to zidentyfikować Ciebie jako nadawcę), i na jaki należy go poprawić. Procedura wdrożona zostanie natychmiastowo, a przesyłka nie zostanie dzięki temu zatrzymana w drodze, tylko płynnie przejdzie każdy etap zamówienia, pomimo wystąpienia pomyłki.

Gdy już jest za późno na zmianę adresu

W przypadku, gdy na zmianę adresu będzie już za późno, a kurier będzie w trakcie rozwożenia przesyłek, paczka z błędnym adresem zostanie do Ciebie zwrócona. Będziesz mógł nadać ją ponownie, kolejny raz opłacając przesyłkę w ten sam sposób. Warto zatem pamiętać, że przy tego typu pomyłce istotna jest szybka reakcja nadawcy. Bądź czujny. Zalecamy też, byś zawsze upewnił się, co do poprawności wypełnionych w formularzu danych.

Pobierz aplikacje mobilną epaka.pl

epaka.pl umożliwia swoim klientom jeszcze szybsze zamówienie kuriera i nadanie paczki z dowolnego miejsca. Dzięki tej aplikacji w prosty sposób wyślesz swoją przesyłkę i maksymalnie zaoszczędzisz swój czas.

Prosty formularz nadawania

Łatwy wgląd do historii przesyłek

Przejrzysta porównywarka ofert najpopularniejszych firm kurierskich

Szybki dostęp do ustawień konta użytkownika

Bieżące śledzenie przesyłek

Bądź na bieżąco. Zapisz się do Naszego Newslettera.
Informujemy, że ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. x