W czasach zakupów online rola kuriera znacząco wzrosła. Coraz więcej klientów korzysta z usług firm kurierskich, chcąc zaoszczędzić czas i pieniądze. Zamówienie dostawcy prosto pod drzwi naszego domu lub firmy jest coraz bardziej popularną metodą wysyłek różnego typu produktów, dzięki której nie musisz nosić na pocztę ciężkich paczek i czekać w długich kolejkach. Nasza firma współpracuje z największymi na polskim rynku dostawcami, dzięki czemu możesz wybierać spośród wielu interesujących Cię ofert. Z tego poradnika dowiesz się o dwóch najpopularniejszych metodach odbioru przesyłek, w tym o usłudze odbioru osobistego w punkcie dostawcy. Zapraszamy do lektury.
Pierwszym etapem jest złożenie zamówienia na naszej stronie epaka.pl. Po uzupełnieniu niezbędnych informacji, takich jak adres wysyłki i dane nadawcy, a następnie wydrukowaniu listu przewozowego, potwierdzamy nasze zamówienie i otrzymujemy informację zwrotną. Cały proces jest prosty i nie wymaga od klienta konieczności korzystania ze specjalistycznych programów komputerowych czy zdolności informatycznych. Przesyłka powinna być odpowiednio zabezpieczona i zapakowana. Zawartość nie może luźno przesuwać się w paczce, a jeśli zamówienie dotyczy przesyłek niestandardowych, takich jak pralka lub rower, klient powinien zadbać o bezpieczne opakowanie jej folią stretch lub kartonem. Po zdjęciu wymiarów: długości, wysokości i szerokości paczki, podaj dane na naszej stronie i sprawdź wycenę wysyłki.
Przesyłkę kurierską można odebrać na kilka sposobów. Jeżeli klientowi zależy na wygodzie, możemy zlecić standardową dostawę przez kuriera do domu. Informujemy wtedy dostawcę o danych adresata, podając numer telefonu i dokładny adres. Kurier skontaktuje się telefonicznie z osobą, do której wysyłamy paczkę i ustali z nią dogodny dla obu stron termin dostawy. Pozwoli to uniknąć sytuacji, w której odbiorcy nie zastanie się w domu, będąc zmuszonym zostawić awizo. Konieczność złożenia osobistej wizyty w oddziale naszej firmy może stanowić bowiem dodatkowy kłopot.
Drugą opcją jest odbiór osobisty w punkcie dostawcy. Usługa ta polega na osobistej wizycie odbiorcy w placówce kuriera, położonej w okolicy naszego miejsca zamieszkania. W firmie epaka.pl jest to usługa dodatkowa, udostępniana przez przewoźnika DHL. Nie obciążają jej żadne ukryte koszta. Ważne jest jednak, aby odbiorca odebrał paczkę w przeciągu 7 dni roboczych od momentu dostarczenia jej do punktu przez kuriera. Informacja o tym, że paczkę można odebrać, dostarczana jest SMS-em, telefonem lub drogą mailową (w zależności od nadawcy). W przypadku jakichkolwiek pytań związanych z naszymi usługami zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail, dostępnym na naszej stronie lub za pośrednictwem Facebooka.
epaka.pl umożliwia swoim klientom jeszcze szybsze zamówienie kuriera i nadanie paczki z dowolnego miejsca. Dzięki tej aplikacji w prosty sposób wyślesz swoją przesyłkę i maksymalnie zaoszczędzisz swój czas.
Prosty formularz nadawania
Łatwy wgląd do historii przesyłek
Przejrzysta porównywarka ofert najpopularniejszych firm kurierskich
Szybki dostęp do ustawień konta użytkownika
Bieżące śledzenie przesyłek