Zwrot towaru

Zwrot towaru

Przy zakupach na odległość mamy prawo do zwrócenia towaru w ciągu 14 dni bez podania przyczyny. Niektóre sklepy wydłużają ten termin nawet do 100dni. Zgodnie z prawem koszt odesłania towaru pokrywa kupujący. Sprzedający ma natomiast obowiązek do zwrotu kosztów zakupu towaru oraz koszt wysyłki do kupującego z zastrzeżeniem, że jeżeli dostępnych było kilka form wysyłki to zwrot może być wykonany za najtańszą dostępną opcję, co oznacza, że jeżeli kupujący skorzystał z droższej opcji wysyłki to może nie otrzymać pełnego zwrotu jej kosztów.

Zwrot towaru

Przy zakupach na odległość mamy prawo do zwrócenia towaru w ciągu 14 dni bez podania przyczyny. Niektóre sklepy wydłużają ten termin nawet do 100dni. Zgodnie z prawem koszt odesłania towaru pokrywa kupujący. Sprzedający ma natomiast obowiązek do zwrotu kosztów zakupu towaru oraz koszt wysyłki do kupującego z zastrzeżeniem, że jeżeli dostępnych było kilka form wysyłki to zwrot może być wykonany za najtańszą dostępną opcję, co oznacza, że jeżeli kupujący skorzystał z droższej opcji wysyłki to może nie otrzymać pełnego zwrotu jej kosztów.

 

Sprzedawca ma obowiązek przyjąć towar tylko jeżeli jest przedsiębiorcą i zakupiłeś go jako konsument. Jeżeli transakcja zakupu odbyła się pomiędzy konsumentami lub przedsiębiorcami. To możliwość zwrotu towaru zależy już tylko od dobrej woli sprzedającego.

Pobierz aplikacje mobilną epaka.pl

epaka.pl umożliwia swoim klientom jeszcze szybsze zamówienie kuriera i nadanie paczki z dowolnego miejsca. Dzięki tej aplikacji w prosty sposób wyślesz swoją przesyłkę i maksymalnie zaoszczędzisz swój czas.

Prosty formularz nadawania

Łatwy wgląd do historii przesyłek

Przejrzysta porównywarka ofert najpopularniejszych firm kurierskich

Szybki dostęp do ustawień konta użytkownika

Bieżące śledzenie przesyłek

Bądź na bieżąco. Zapisz się do Naszego Newslettera.
Wypełnij to pole
Zaznacz zgodę